Yasmin38 Benim boyum 167. 53 ile hamile kaldım şuan 60 kiloyum 7 kilo aldım. Sizce normal mı, az mı, çok mu? Sizler kaç kilo aldınız?
oglusum1510 Yasmin38 bence çok normal kilon doktorum bana 6,7,8 kilo almak en ideali dedi bünyeden bünyeye değişiyor tabi
Anne_34 Yasmin38 43 ile başladım şimdi 53 üm ☺️ ama ben de hiç kilo almamış gibiyim anlamadım sadece karnım var erik yutmuş gibi😂🤷♂️
Fuzuli 31.haftamdayım 10 kilo aldım. Çok da dikkat etmedim. Ama sanırım artık dikkat etmem gerekiyor haftada bir kilo alırsam 18 kilo ile kapatırım ki bunu asla istemiyorum
Yasmin38 Rabiakk aynı sayılırız 😊 dikkat ederek mi böyle oldu yoksa etmeyerek mi? Ben genel manada dikkat ettim tabi çok da abartmadım bebeğim beslensin diye ama hergün 1 saat yürüyorum mayıs başından beri
Zcarkit Maşallah herkes ne kadar az almış kız yemiyomusunuz bisey 😂 ben 60 ile hamile kaldım 73 kiloyu 34.Haftadayız. 13 kilo almışım. Doğurana kadar da alırım bi 5 kilo daha ağzım durmuyor ki 😀😂
EceMina İlk çocukta 20 ikinci çocukta 10 kilo almıştım . Şu an 3 . Yü bekliyoruz 33 haftalığım 3 kilo almışım bebek de 2 kg 100 gr . 😃