Arkadaşlar bebeğim 36-37. Haftalarda oldukça hareketli idi fakat şimdi 38.haftada hareketleri azaldı. Nette araştırdım güçlenir diyen sitelerde var yavaşlar diyende. Doktorada salı gideceğim randevum oyle ama tecrübelilerden bilgi almak istedim duruma göre gece yada yarın doktora gideceğim