36 haftalık hamileyim. Bu hafta sürekli bebeğim bı tarafta toplanıyor ve karnımın altında batma oluyor aradada vajinama baskı hissediyorum. Bide bebeğimin hareketleri eskisi gibi keskin değil. Kasılma oluyor buda canımı çok yakıyor daha kontorulume 2gun var. Böyle olan varmı bu haftalarda hareketler yavaşlıyor mu