Tugceksl Üzgünüm ama olmaz kuzum ya demekki beta değerin tam sıfırlanmamış zaten belirli bir aşamadan sonra ağır ağır düşüyo dedim ya benim sıfırı görmem 3 ayı bulmuştu nerdeyse 😔 ALLAH büyük sen bol dua et sağlıkla hayırlısıyla gelsin sana bebeğin İNŞALLAH 🤲