Ozdmrkbraa Buseeee_byk benim o haftalarda başladı bel ağrım 15+3 oldum hâlâ var bol bol dinlen kendini yorma kuzum
Taze-anne Buseeee_byk bende 9.haftamdayım sizi çok iyi anlıyorum aynı şeyleri yaşıyorum. Ayağımı uzatsam ağrıyor topladam ağrıyor her türlü ağrıyor yani 😂
Ozdmrkbraa Buseeee_byk hah benim de tam oram ağrıyor doktor yerleşme ağrısı demişti sonra bebek Yukarı çıkınca 12.haftamdaydım çok şiddetlendi şu an var ama şiddetli değil