nilinannesiii canım bende 30+4 teyim 20 li haftalardan beri benimde oluyor bebek toplanıyor bir tarafa sanki taş gibi oluyor o dönem doktoruma sordum sıkıntı yok dedi kontrol etti herhangi bir riskte görmedi ultrasonda, olabiliyor böyle şeyler dedi ama bu hafta benimde çoğaldı toplanması ama çok yordum kendimi dinlenemedim hiç sende yorulmuş olabilir misin ki yine de doktora danis tabi bende önümüzdeki cumartesi kontrole gidip sorucam doktora tekrar . Sağlıkla kalın ☺️