Dmrasln gece 3.30gibi suyum gelmeye başladı 6fa yatış yaptık 9a kadar bekledik sancım yoktu açılma 1di akşam 8e kadar suni aldım açılma zar zor 2 oldu gece kendi sancım oldu ama açılma 2de kaldı bu sabah 9dan 12ye yine sancı verdiler kıvranıp bağırdığım halde sancım açılmam olmadı bebek enfeksiyon kapacaktı benim de rahmimin toparlanmama riski oldu çünkü doğum çok uzadı suda olmayınca bende kabul ettim iyiki de etmişim bebek küçükmüş zaten ondan açılma olmamış