Merhaba arkadaşlar ben 2019 nisan ayında gebelik zehirlenmesinden kızıma doğum yaptım ve kızım 25 gün yaşadı.
Ocak ayı 2020 de ise tekrar gebe kaldım ve mol gebelik yaşadım.
1 ay önce kan değerim 0.98 di.
Gebe kalmak istiyorum başına gelen varsa yazabilir mi?