Doğum sırasında bebeğin kordonundan alınıp özel kordon bankasında saklanıyor ilerde allah korusun bi aksilik çıkarsa hastalığın tedavısınde kullanılıyor diye biliyorum aynı şekilde doku uyumu olan kardeşi ve anne,babası da faydalanabiliyor diye biliyorum bilen saklayan arkadaşlar var mı acaba ?