Arkadaslar 2 gündür felaket agrı hissediyorum dikişlerim yırtılıyor sanki bu benim 4 üncü sezeryanım gecen sene eylülde dogum yaptım şimdi yine Eylül de dogumu olacak inşallah ama 2 gündür felaket agrım var sag sola dönemiyorum yırtılıyor sanki korkuyorum sanırım bu dogumum biraz zor olacak