Kızlar dün gece bi anda üşüme geldi ve ateşim cıktı bugun atesim yok ama ishallik var halsizlik var acaba üşüttüm mü diye düsünüyorum doktora gitmeye de korkar olduk virusden dolayi😔bulundugum yerdeki hastanede de virusten yatan hasta var😒23 haftalik gebeyim cokda korkuyorum ya banada bulastiysa 😟eşim sürekli gidelim diyor ama ben korkumdan gidemiyorum🤒