Bu sefer canim gorumcem hakkında soruyorum arkadaşlar.lutfen linçlicekler yazmasin kendininde haberi var.7 senelik evli çocukları olmuyor eşinden kaynakliyor.tup bebege yetecek kadar sperm bile yokmus.ameliyat olmuş ama faydasi olmamis.cok detayli soramiyorum üzulur diye.etrafinizda boyle olup çocuk sahibi olan varmi her turlu fikre öneriye açıgim.Allah kimsenin kucagini boş bırakmasin herkese hayirli evlat nasip etsin amin.