Nunuy evet listem var daha öncede atmıştım diyetisyenimle yaptık iştahım söyle günde 6 öğün zaten yiyorum bazen krize giriyorum hemen elime ayran alıyorum yada kendimi dışarı atıyorum yürüyüşe suan bile 8 de kahvaltı yaptım 10 da ara öğünüm var 12 14 ader çığ badem fundık ister yoğurt ister kefir ben kefir içicem saat 1 olucak öğlen yemeği yiycem 🙃