Ayisigi teşekkür ederim 😊 maalesef eş kalamıyor bir kişi alıyorlar 4 sancı odası var 4’üde camlı güzel çalışanlar Güler yüzlü güzel odalar.
normal doğum yaptım normalde Doğumdan sonra 24 saat kalınıyor hastanede Bebek kaka yaptıktan sonra imza ile çıkabiliyorsunuz