Boncuk18 Merhaba arkadaşlar ben Sakarya’daki hastaneler hakkında bilgi sahibi olmadığım için devlette doğum yapan arkadaşlar deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz doğum evi nasıl yoksa özelmi önerirsiniz çok ikilemde kaldım