Naylonbranda Yok öyle bişey 🤣 nerdeeeee 🤣Doğum şeklin Sezeryana karar verilirse planlı olmuş oluyor ,doktor planlamıyorsun ,devlette doktor seçme şansın yok malesef o gün hangi ekip varsa o giriyor ama içiniz rahat olsun ben çok memnun kaldım doğum ekibi olsun kat hemşireleri ,personel olsun hepsi çok iyiler 😉