Tugce_S Bir oğlum olacak inşaAllah hayırlısı ile ve 33 haftalık olduk ama 2 hafta önden gidiyor gelişimimiz bu durum da sezeryana mı alıyorlar hani daha fazla kilo almasın gibisinden yoksa normal doğum da bir Sıkıntı oluyor mu bilen var mı ?
AysaRuzgar Tugce_S normalde doğumu etkilemez diyorlar ama dört kiloyu geçerse çoğu doktor sezaryene dönüyor. Benim bebeğimde iki hafta önde ama ilk doğum sezaryen olduğundan bu da sezaryen olacak.
inancin_annesi Tugce_S benimde öyle 2 hafta önde 38 gibi alırız gelişimine göre dedi suan 35ım sezeryan olucam büyük ihtimal😑
_mucizem_ Tugce_S haftada 300 350 gr almaya başlamıştı. Nişanım gelmişti benim bi de. Bebeğin başını kanaldan aldılar iri bebek olduğu için Aşağı baskı yapıyordu.
Merdgn Tugce_S Biz de öyleyiz. Ama doktorum sonuna kadar normal doğumcu sezaryen lafını bile etmiyor çok şükür ki 🙏🏻 Umarım sezaryene dönmek zorunda kalmayız kilo meselesi yüzünden 🙄
Tugce_S Merdgn ya gerçekten bende böyle düşünüyorum ama son zamanlar kafama takıldı nasıl olacak diye
mucizem_benimm _mucizem_ Benim bebegimde suan öyle 32haftalik olduk kafası kanalda dedi dr. 3hafta önde gidiyor
Aynurrrr Benmde 2 hafta önde dogum tarihini etkilemiyo ama 4ü geçerse kilosu sezeryana alırız dedi doktorum kiloları nasıl kızlar kacıncı haftadasınız
Degisken Tugce_S benim hem şekerim vardı hemde bebek iki hafta önden gidiyordu.suyumda fazlaydı. Dr sezeryan demedi bana. ama doğumum pazar günüydü ve sezeryancı bir dr sadece suyum geldi diye sez .yaptı.bebek 3.5 kiloydu 38+2 idim ultrasonda 40 dım.
_mucizem_ mucizem_benimm maşallah canım Allah bağışlasın. Bizimki 36+ da gelmek istedi 37. Haftayı ilaçlarla doğumu durdurduk 38 olunca aldı hemen ☺️ Ben 39 u beklemek de istiyordum aslında ama 🙈 rabbim herkesi sağlıkla kavuştursun inşallah 🤲🥰
Mircet Tugce_S benimde bebeğim iki hafta önden gidiyor doktorum normal doğum taraftarı bende öyle istiyorum ama normal doğumda olabilecek sorunlardan korkuyorum bebek kanalda kalırsa oksijen yetersizliği olursa vs vs şeylerden 33 teyim bakalım neler göstericek