Nikki Kizlar merhaba❤13cu haftami bitirecegim. Bugun karnimda gobek etrafimda 2kere damar seyirmesi gibi 3saniyelik birsey hiss ettim. Acaba bebek ola bilirmi? Ya da gercekten damar seyirmesimi😐
Nur1126 Nikki 17 18 haftalardaydım belki 19 a da yaklaşmış olabirim küçük bir tekmecik hisseditim ben sonra o tekmecikler büyüdü tekme oldu canı sağolsun keşke hep tekmelese
Mimarhanim Nikki canım o muhtemelen dediğin gibi seyirmedir. Bebeği hissetmen için daha erken hele de ilk hamilelikse. Genelde 20 lerde hissediliyor çünkü.
Nikki Nur1126 insAllaahh😍😍bende normalde boyle seyirme hic olmamisti bugun uzaninca oldu. Dedim acaba haraket ola bilirmi
Yarim_Kilo_Kiyma Nikki Daha çoook erken , bağırsak hareketleri de olabilir o. Ben 20.Haftada hissetim hatta en olamadım sonrasında içerisini diskoteğe çevirdiği için emin oldum 🤣
Merve59630 Nikki olabilir canım çünkü bende 15. Haftamda hissetmiştim doktorum bebeğin hareketleri demişti ve ilk gebeliğim böyle çok hafif seğirme şeklindeydi
26_26_26ggg Bende 19.haftamdayım 20 ye giricem 17 den beri küçük küçük hissetmeye başladım ama şuan daha çok hissediyorum dokunuyor sanki elimi ayağımı bilemiyorum 😌
ecembugra53 Nikki canım belki olabilir daha küçük çünkü ben ilik 16. Haftanda hissetmiştim Haftam da tekmelerini hissetim bende sonra gün geçtikçe arttı suan maç ediyor sıpa karnımda 😂😂