Tgbab Kızlar 15. Haftamdaym hapşururken sağ kasığıma acaip bir ağrı giriyor ve tansiyonumu düşürüyo . Varmı benim gibi olan 😬
Mina00 Tgbab aynısı bende de oluyor hele bazen yırtılır gibi ağrıyor kaşıklarım bazen sağ bazen sol öyle oluyor