Twinksmom aylinsss Ben Bülent Berkere gidiyorum memnunum özel muayenehanesi var Çukurambar’da. Medicalpark Neslihan hanım iyi bildiğim kadarıyla bir de .
Meltem37 aylinsss bende yaa duru tip hastanesi nin yorumlarina baktim cok kotu ne yapicam bilmiyorum daha 7 hafta gebeyim
Serifeisitmir aylinsss canım ben Aşkın evren güler e gidiyorum bakanlıkta çalışan bir tanıdığımız yönlendirmişti bayağı memnun kaldım
Twinksmom aylinsss Yani bence evet ama ben en başından klinikle ilerliyorum biraz ücret olarak fazla ama doktorum çok tatlı
aylinsss Meltem37 bende 7 canım ama doktor seçemedim hala ya ve klinikler biraz pahalı bir de hastane olsa doktor değişme şansım olur klinikte olmaz diye de düşünüyorum
Serifeisitmir Naylonbranda normal muayenesi 350 tl doğum paketi aldım ben 6500 sadece doğum 3000 diye hatırlıyorum.ama çok emin değilim sadece doğumdan
Naylonbranda Serifeisitmir hastane ücretleri içimde mi canım yoksa sadece Dr aldığı ücret mi üç bin bilgin var mı normalde şehir hast gidiyorum orada Dr var ama son anda bişey olursa diye arastiyorum Dr çok öven var
Serifeisitmir aylinsss evet biz seçiyoruz ben koru aldım eşimin yiğeni orda çalışıyor ben kötü bir şeyde duymadım hiç