Buselensi Gulsumhira bende de 31 gün var ama hareketleri iyi ce azaldı cocugumun ya ben dürtmesem vuracagı yok sızde nasıl durumlar
fosforlukalem Gulsumhira son 32 gün bizde. Maşallah keyfimiz yerinde, ağırlaştık filan ama kızım fıkır fıkır hâlâ. Her kontrolde de doktorumuzdan aynı cümleyi duyuyoruz “pek gelmeye niyeti yok, keyfi yerinde” 😅
Busra221 Fena ağırlaştım hiç böyle hayal etmemiştim 🙄 hemde sadece 6 kilo almama ragmen aşırı yoruluyorum arada karın ağrısı başka bişey yok şükür
Bernagokhan Buselensi bende de aynen öyle fıkır fıkır olan bebeğim aşırı durgunlaştı hareketleri çok ağır ama normalmiş bu haftalardan sonra
annee27 Son 34 gunde bizim ama kuyruk sokumu agrisi ve bacak aramdaki agri beni mahvediyor istahimda kesildi sanki cok sicak hazirliklarimiz bitti ama kurtulduk yoksa imkani yok yapamazdim hic biseyi 😓
annee27 Gulsumhira tabi en cok bu aylarda kilo.aliyor cok zorluyorum kendimi bebisim biraz zayif kalmis hatta bende bu hafta cok zorladm.cok dikkat ettm et sut ve muza abandm.hafta ici bakacam nekadar kilo almis 😓 en onemli zamanda istahim.durdu umarim bebegim.kilo aliyordur protein agirlikli beslen canim
annee27 Gulsumhira cnm su sut ic bakalim doktor kendi bebegime süt ve su ile kilo aldirmistm demisti 😊
RuzgarsMommy Son 24 🙈 şaka gibi geliyor valla bazen heyecan bazen stress bazende bi rahatlik geliyor :)))