Esma1290 Kızlar ya 37 haftalık oldum zaman yaklaştıkça kaygım çok artıyor. Ne yedigimden ne uyudugumdan hicbirsey anlamiyorum artık. Çok fazla korkar oldum. Normal doğum istiyorum ama çok korkuyorum. Ne olcak bu halimiz yanlız değilimdir ya 😔😕
M_N_R Esma1290 Yalnz degilsinn canim.31+1deyim.Normal dogum istiyorum ama coook fazla korkuyorum😔Doktorum cok iyi bi doktor.1 kac akinlariminda bebeklerini o doktor dogurttu.Ama ne biliyim ya o an ne yaşayacagimi bilmedigim icin.Herkesdede ayni olmuyo zaten.Ayy ALLAH yardimcimiiz olsun🤲😔
feamtrmea Esma1290 korkmayın kızlar şöyle düşünün normal doğum yapıyosun hemen ayağa kalkıyosun sezeryan yapıyosun en az bi hafta ağrılarla yatıyosun yok gaz sorunuydu dikiş sorunuydu zorlu bi süreç oluyo normal doğum kolaycıcık olmuyo ama bi kere acıyı çekiyosun bianlık bitiyo herşey sonra bebişinle ilgilenebiliyosun korkmayın herşey olacağı gibi olup bitiyo anlamıyosunuz bile Rabbim herkese bi avazda doğum nasip etsin 🤲🏻
ek-istanbul Esma1290 vende 38+2 yim ara ara benide korku vuruyor ama çevremde çok doğuran oldu ben neden yapamıcam neyim eksik diyorum. Yarı baygında olsam halledicem sonra insan o acılarınıda unutuyormus. Sezeryan ne olursa olsun bna daha ürkütücü geliyor ameliyat sonuçta ve sonrası daha zor
Kadiss Esma1290 degilsın canım bende 37 haftayım normal istiyorum ama cok tedirginim nasıl olacak diye de korkuyorum catı muanesı yapıldı mı sana
Esma1290 ek-istanbul ya evet bende diyorum çevremdeki herkes doğum yaptı ben neden yapmayayım diyorum ama yine de ister istemez korkuyorum ya 😔
feamtrmea Esma1290 düşünmemeye çalışın cidden son günlerdeki sessizliğin uykunun tadını çıkarın bence 😄 bebiş nasıl olsa doğcak öyle yada böyle bi şekilde çıkıyo herşey unutuluyo bi anlık bişey 😆
Esma1290 feamtrmea evet bı nebzede kendimi öyle rahatlatiyorum açıkçası ,😬 nasıl olsa bu çocuk her türlü doğacak ama yine de endişelenmeden olmuyor 😬
Esma1290 Kadiss yok canım daha yapılmadı. Doktora sordum 38 de yapıyormuş muayeneyi. Sana yapıldı mı peki
DilekBodurr Esma1290 korkma sakin kalmaya bak ben de 38. Haftadayım. Dua et bol bol yürüyüş yap. Kolay olur inşallah 🤲
Esma1290 DilekBodurr Rabbim yardımcımız olsun inşallah . Tüm hamile anneleri bir avazda kurtarsın insallah 🤲