TeacherrMom Kızlar 9+3 teyim. İkili tarama için randevu alacağım devlet hastanesinden. Kaç haftalıkken almalıyım tam. 11 den itibaren alsam gider gitmez o gün yaparlar mı testi yeniden randevu mu verirler acaba
Cicilibicili TeacherrMom 11-14 haftası yapılıyor canım. Ama bazen doktorlar da hani özellikle şu hafta al randevu falan diyebiliyorlar.
Tugce1803 TeacherrMom Bizim burdaki devlette 12.hafta sadece çarşamba günü bakılıyor öyle birşey olabilir önceden sorun mutlaka
Camurcu TeacherrMom kuzum benı 12 haftalıkKen gel diye çağırdı doktorum ikili test o zaman daha doğru oluyor dedi ben özele gidiyorum zaten sonuç 10 gün sonra çıkıyor cuma günü öğrenicem daha
insan_insan Hafta daha iyi oluyor 11+4 te gittiğimde özel olmasına rağmen bir hafta sonra gel daha rahat olur demişlerdi