Almila bende tüp bebek ile hamile kaldım iki gün önce koyu kahve akıntım vardı dün yoktu bugun hafiften gene var gbi. Doktorum endişe etmemm gerektiğini ancak rengi kırmızıya dönerse hastaneye gitmem gerektiğini söyledi. İçini ferah tut korkma. Bende ilk gün çok korktum biliyorum söylemek kolay ama sen stress yapmamalı rahat olmalısın. Bence 1 kaç saat istirahat et uzan..