Kızlar tekrar merhaba aynı gün içinde 2. Postum bu.:) 26+4 haftalık hamileyim bebegimin hareketlerini çok şükür her gün hissediyorum maşallah çok hareketli bir bebek. Ama birşey kafami kurcalıyor. Karnım maşallah epey büyüdü göğüs bölgemin hemen dibinden karnımin şişliği başlıyor. Bazen tam o üst sınırdan hareket hissediyorum yani göğüs hattının hemen altından ama tam anlam veremiyordum çünkü bebegin o kadar yukarıda olması şu an için mümkün değil diyordum. Az önce yine hissettim ve elimi oraya koydum hani karnimiza koyduğumuzda gezindiğini veya tekmeledigini hissediyoruz ya aynen o zamanki gibi elimin altında birşey hareket etti bayağı gezinme gibiydi ve belirgindi kaydı gitti hissettim yani kaydığını . Sizce o bebegimin eli ya da başka birşeyi mi bu haftada bebegin orada bulunması mümkün de ben mi yanlış biliyorum?