Mersinde yasiyoruz 34 haftalik hamileyim malum buranin sicaklarini bilirsiniz hamileligimim basindan beri kullaniyorum zararsiz.hicbirsey yokki şuanda canim yedigimiz yiyecekler bile zararli hep hormon . Asiriya kacmadan kullaniyoruz bebisler allaha emanet rabbim koruduktan sonra hicbir sey zarar veremez😊