12.haftamdayım kanamam oldu acil doktora gittiğimde kesenin arkasaındaki atardamarımın patladıgını öğrendim çok şükür bebeğim iyi sadeece riskim olduğu için iğne ilac kullanmak gerekiyor ve olabildiğince yatmam . Daha önce yaşayanınız varmı çok korkuyorum 😔