AoLrPen hıçkırıklarını hissediyorum bende senin tarif ettiğin gibi. Oğlumun başı aşağıda yüzü de arka tarafa dönük ☺️Bel bölgeme yakın ritmik hareketlerini hissediyorum doktoruma da söyledim hıçkırık olduğunu söyledi. Çok tuhaf bir his. Kendi solunum hareketlerini de yapmaya başlamıştı çok şükür ❤️🐣😊