Kayraaliasaf Dediğin gibi sen ümidini, umudunu hiç kaybetme. Rabbim ne eylerse güzel eyler🤲🏻
Doktorlar ufak birşey görse emin olmadan pat diye söylüyorlar
brnim ense kalınlığını 3 ölçtüler bi gün sonra 1,5 dendi. Emin değilken bile direk aldır zor olur bakamazsın vs gibi konuştular.
doktorunda iyisiyle karşılaştırsın Rabbim 🤲🏻