Yavrucugum Mustafatma bizde 37de gittik 3kiloydu cuma gunu gittigimizde 38+4 olucaz bakalim ne kadar olduk merak ediyorum bende😍🤗
BerilinAnnesi 38 oldum bugün geçen hafta 37 hafta 3150 idi yarın gidicem kontrole bakalım kac olmuş 😊 cuma 38+4 genel anesrezi ile sezaryen olucam
Mustafatma BerilinAnnesi bizimki de bu gidisle sezeryan olacak sanirim 37 de 3400 dü. Simdi 38+2 deyiz bizimde yarin kontrol var bakalim ne olacak