Selam kizlar,
Sizler hep yardimcim oldunuz, çok teşekkür ederim. Şimdi yine tecrubeli anneler ve halisler yardiminiza ve fikirlerinize ihtiyacım var.
Ben 15 hafta 4 günlük hamileyim. Ama Hamileligimin ilk gününden Istahsizlik var bende. Yemek yiyemiyorum. Hic bir sey canim cekmiyor. Elimde olsa sadece tatsiz tutsuz yogurtlu makarna yerim sadece. Etten tiksindim. Tavuk kusturuyor. Ekşi yesem midem yaniyor. Tatli hic sevmem zaten.
Sizdede boyle oldumu? Annem bisey yemiyorsun cocuga aci diyor. Aa elimde degilki. Yemegin fotoragina bile baksam kendimi tuvalette buluyorum. Ve mide bulantisi sadece yemek yerken yemeye bakarken geliyor.
Bu durumla ilgili ne düşünüyorsunuz ? Ne tavsiye edersiniz?
Şimdiden cok teşekkürler