__birafitap__ Kızlar tam 17 haftalık hamileyim yaklaşık 3 haftadır karnimda ara sıra içeriden sinek ısırması gibi bi his oluyor bu bazen sagda bazen solda oluyor sizce sebebi nedir bu hissettiğim bebek mi yoksa rahim mi😇 birde yaşayanlar var mı bu durumu 😍
ecembugra53 __birafitap__ kelebek gibiyse bebektir annesi 😊 zaman gectıkxe tekmeye dönecek sen o zaman gör 😂😂
Duru999 __birafitap__ bende oyle bisey hiss etdim😳 biz hala kucuyuz haraket olmaz bizde dusunuyorum 15 haftalik. Bazende elektirik carpiyo sanki🤣 bana gaz var ve bagirsaklarda olan haraket soylediler.
Olvido __birafitap__ Ben de bu sabah buna benzer bir hisle uyandim.Sanki iceriden biri tirnagiyla derimi ciziyormus gibi ince ince ama dikkat cekiciydi.. Yalniz bebislerin hafta itibariyle henuz gobek deligine yakin olmasi lazim ama benim hissettigim yer gobegin ust kismindaydi?? ilk gebeligim ama mesafe olarak oraya etkisi var midir ki ??
MinnakLiva 3 hafta öncesi biraz erken canım bağırsak hareketleri olabilir o haftalar çok gazım oluyordu 😊
__birafitap__ MinnakLiva yok canım sürekli kabızlık ve ishal çektiğim için bagirsak hareketini biliyorum ama.bu hareket gibi değil içeriden biri cimciriyor gibi 🤭😅
__birafitap__ ecembugra53 canım nasıl desem hareket gibi değil içeriden biri hafifçe cimciriyor gibi sadece 😳
Muhammedyusuf Bende ilk gebeligim de öyle olmuştum hatta bazen bağırarak ne oluyor diye … Yani bebisin hareketleri çok şükür canım ilerki zamanlarda uykudan bile uyandıracak seniii
__birafitap__ Muhammedyusuf yaa hadi😍😍 anneme soruyorum hareket diyor ama inanamadim el kadar şey nasıl canımı acitabilir diye düşünmüştüm 😇👶
Muhammedyusuf __birafitap__ ilk gebelikte oyle olur… Benim şuan üçüncü gebelik ve 10 haftalık hamileyim dün hareketini hissetim inanır mısın
__birafitap__ Duru999 bagursaklardaki hareket ayırt ediliyor canım ya bu söylediğimi sende anlarsın ısırık gibi bişey kesinlikle bağırsak değil bende o zaman az az hissediyordum şimdi çoğaldı o hisler acaba diyorum bebek mi yoksa rahim büyüdüğü için mi🙄
Duru999 __birafitap__ vallahi karnimin ve kasigim her tarafinde farkli seyler hiss ediyorum. Neyi ne oldugun cozmek zor benim icin. Ama siz dediynizi gobek taraflarimda hiss etdim ben. 1.2 kere. Dunden beride kasik agrim var. Korkuyorum.. rahim buyor deyorlar ama yinede insan tedirgin oluyo
Olvido __birafitap__ hayirlisi ins oyle de boyle de saglikla buyusunler de bu kipirtilar yanimiza kâr kalsin ;)
Zeynepli1234 __birafitap__ ben 15. Haftamda hissettim gaz olmadığına emindim çünkü daha önce hissetmediğim bir duyguydu .doktoruma sordum evet ara sıra hissetmeye başlarsın artık demişti 😊
__birafitap__ Zeynepli1234 yaa o kadar mutlu oldum ki🥺 çünkü kahve lekem geldi kuşkulandım korktum hastane de yok ama o şeyi hissediyorum demekki yaşıyor paşam 🥺👶
__birafitap__ ecembugra53 allahım ya çok değişik bi duygu ağlayabilirim şu an 🥺 rabbim isteyen herkese versin çok başkaymış 🥺❤
Zeynepli1234 __birafitap__ canım lekelenmem olduysa sen nolur nolmaz bi doktora git derim en azından aklın kalmaz
ecembugra53 __birafitap__ Tabiki cok güzel bi de tekmelerini hissetim mi 😊❤️ Daha güzel canım 😊tarifi Yok valls ben her gün konuşuyorum oğlusumla maç editör içerde şıpa ya 😃😃