Herkese merhaba,
Geçen günlerde böyle adet oluyormuşum gibi sancım oldu geçmeyince doktoruma gittim nstye soktu , ultrasona girdim hiçbir problem çıkmadı . İdrar yolu enfeksiyonuna bağlı olabilir dedi antibiyotik içiyorum . Dün sabahtan beri yine başladı geçmiyor bebek hareketlerinde sıkıntı yok şükür ama bunu yaşayan varmı ??? Nefret ettim şuan sanki adet oluyorum.