Lobibi Merhaba anneler ve anne adayları , Ateş ölçer eksiğim kaldı dijital mi alsam manuel mi bilemedim bide marka olarak tavsiye ettiğiniz varsa önerileri alabilirim ☺️
1PrensAnnesi Lobibi manuel çok daha kesin sonuç hiç şüphesiz ama bebek olunca durmuyorlar pek ne yazık ki benim braun 6520 kulaktan ateşölçer var çok memnunum hep doğru ölçtü tavsiye ederim