3 hafta önce serklaj oldum ama hamileliğimin başından beri hapşırırken karnıma kramp giriyor gibi ağrı oluyordu. Biraz önce de yataktan kalkarken bir anda oldu yaklaşık 10 dakikadır hala ağrıyor sanki karnımın içi yırtılıyormuş gibi bir acı. Bacağa kramp girer ya öyle bir acı. Acaba bebeğe zararı olan birşey mi yoksa rahim büyüdüğü için mi oluyor. İkinci hamileliğim ve ilkine göre çok daha büyük göbeğim var.