Herkese merhaba. 6+6 da kese 22 mm. Ve embriyo yeni oluşuyor dedi doktor 1.2 mm kadar dedi. Sağlıksız bi gebelik olabilir dedi sizin başınıza böyle bişey geldi mi? Embriyo göründüğünde kesenizin ve embriyonuzun boyu ne kadardı kaçıncı haftanızda gördünüz Kızlar 🥺****