Kızlar ben 38+5 haftalık hamileyim. Hamileliğim süresince gittiğim doktorum bebeğin. 10 günlük bir bel çevresinde gerilik var dedi. Geçen gün doktorum yoktu bende başka bir hastaneye gittim doktor bana bebeğin 4 haftalık bel çevresinde gerilik var dedi acil doğuma almamız lazım dedi. Bebek gelişmiyor artık gerileme oluyor dedi. Bende çok korktum ayrı 2 doktora daha gittim aynı gün içinde. O iki doktorda benim doktorumun dediğini dedi sadece 1 haftalık gerilik var dediler. Ultrason cihazların da böyle bir sıkıntı olur mu. Çok korkuyorum kafama takıldı ya o doktur doğru diyorsa