Merhaba arkadaslar. İki gündür karnımda bebeğim belli aralıklarda, gn içinde sık sık toplanıyor ve sertleşiyor. Beraberinde de kasık ağrısı oluyor. Bu ağrılar ve sertleşmeler on dakka da 3 4 kere oluyor ve her biri 50 saniye sürüyor..yalancı sancı dedim ama ne bileyim böyle vakitli gelince sancılar acaba mı diyorum. Dinlenince de oluyor. Yatınca da oluyor. 37+5 im…eğer bu doğum sancıları ise ve ben bu sancıların cok daha dayanılmaz olmadan gitmek istemiyorsam bebeğe zarar gelir mi… 😳