33 haftalik hamileyim canim tup bebek bizimde. . Son adet tarihinden hesaplaniyor çünkü saglikli yumurtalar toplaniyor spermle dışarda dollendirilip embriyo halini alıyor. .normalde bu işlem anne karnında olgunlaşıyor ama tüp bebekte dısarda döllendiriliyor. . Yani tek fark bu 😊 normal hamile gibi düşüneceksin tüm doktorlar regl tarihine göre soracak sonra hayirli olsun