Akduygu Yine migren yine berbat bir gece.. 2 tane parol içtim çok üzülüyorum kendimi suçlu hissediyorum lanet ağrıda hala geçmiyor
aezgi Akduygu canım karanlıkta yatt serin yerde birde sıcaklardan benimde cok ağrıyor basımm anca serin yerde kapkaranlık odada yatınca care oluyor nane yağı falan varsa da basına onla masaj yapsan iyi gelir belki
Tugba19 Akduygu canım benimde var migrenim bilirim o ağrıyı hamileyken tutunca sade türk kahvesi içiyordum o rahatlatıyordu birde Farmasinin at kestanesi balsami var onu kullaniyordum alnıma şurup masaj yapıyordum gayet iyi geliyor denemelisin
Eda-1993 Geçmiş olsun canım bende dün akşam yaşadım cok kötüydü.. ilaç kullanmadım karanlık odada yattım bide o anda midem bulandı ve kustumm kustuktan sonra geçti .. sen fazla ilaç kullanmamaya bak 👍