Yelizkaraduman Anneler merhabalar, ben 20+5 gunluk hamileyim, ve ciddi vajina ve sol kasik agrisi yasiyorum, doktorum istirahat ve bol su dedi, randevum persembe gunu ama benim icim hic rahat degil neden agri yapar acaba?
yigitalpinannesi40 Bende 20. Haftadayım benim de kasık ağrılarım oluyor bazen adet olacakmışım gibi hissediyorum ağrısı belime vuruyor bende soracağım doktoruma insallah normaldir
Sevdaleo Sol kasik agrisi bndede var ama 14 haftalarda basladi 19+5 halen bitmedi ozllikle yatakta saga sola donunce ayaga kalkkinca uzun sure ayakta yuruyunce herkes norml diyor bebek buyuyor bnde doktura gtmedm ama telefondan gorustum kanama ve atesin olmadiysa rahim buyumesinden dolayi norml dedi ..