Kizlar normalde hep gününde gelen adetim gecen ay 4 gün gecikmeyle gelmisti, bu ay 14 gün temmuzda yani iki gün sonra adet görmem lazim ama daha hicbir belirtim yok, sanirim yine gecikerek gelicek.
Esimle bu sefer yumurtlama gününü degerlendirememistik oyüzden pek bir umudumda yok acikcasi.
Sizde durumlar nasil ? Gelin beraber bekleyelim .