20.04.2018 MerhAba güzel anneler Bende anne oldum hala şoktayım sanki hayal gibi gerçek değil gibi bebeğimi kucakladikca gerçek olduğuna inanıyorum gelelim hikayemize bebeğimin gelişimi çok güzel ilerliyordu hatta ablam 4 kiloya yakın doğar diyordu normalden önde gidiyordu biraz oda Bndende 44 gün önce doğum yaptı kontrole gitmistik tam hatırlamıyorum 34veya 35haftada az kilo almıştı kilosu doktor haftaya bidaha çağırdı o hafta ben tabi ceviz badem fındık süt muz gece kalkıp yiyordum hurmada tabiki o hafta 260 gram almıştı ve 2700 olmuştu ben yaptığım şeylere aynen devam tabi bi hafta sonrasında tekrar kontrol yine 2700 doktora sebebini sordum seninle alakalı yemekle alakalı değil yapısal olarak küçük bi bebek demişti ve geç yumurtlama olmuş olabileceğini söyledi bu arada doktor değişimi yapmıştım ve alanında özel bi doktora geçtim önceki doktorumda özeldi ama bu daha tecrubeliydi doktor haftaya tekrar çağırdı gittik ama acil toplantıya gitmiş ve ogun kontrol olamadan geldik sadece nts ve sancı yoktu 3 gün sonra tekrar gittiğimizde bebek 200 gram almıştı sadece ve 10 günde bu çok azdı elimden hicbisey gelmiyordu ve bu çok üzücüydü doktor bebeğimin suyunun azaldığını ve daha fazla beklemememiz gerektiği söyledi tabi ben şok ama Bndende sanki az az şu geliyor gibiydi söyledim alttanda muayene etti açılma yok nisan yok zaten doktor sezaryen ihtimalinin olduğunu söylemişti ve doktor gereksiz sezaryen yapmıyordu arastirmistim ben salı günü gittim doktor cumaya kadar hergun nts istedi cuma gününe gün verdi haftayı bitiremez bu sıvı ile dedi tabi insanın içinde bi burukluk oluyor beklemediği şeyler gelişiyor cuma gününe kadar bebeğimin suyu bitecek bisey olacak diye ömrümden ömür gitti gelelim cuma gününe hiç heyecan yoktu diyebilirim sadece korku herseyimiz hazırdı akşam 5 te hastaneye gidecektik evde hoşaf yapıp bıraktık ve Meryem ana otu normal ollmasada çıkarken dua edip suya bıraktım hastane geldik işlemler falan odamıza geçtik hemen hazırlamaya başladılar yanınızda mutlaka utanmayacaginiz biri olsun bnm yanımda annem kayinvalidem ve ablam vardı bebisiyle birde eşim genelde ablam yardım etti girerken çıkarken ameliyat haneye geçtik sontayi uyusturduktan sonra taktılar doktorum geldi anestezi uzmanı belime iğne vuracakti burası benim için zordu tam anlayamadım ama 3-4 kere iğneyi sokup çıkardı doğru pozisyonda duramamisim doktorum söyle böyle yap dedi ve oldu hemen yatırdılar kollarımı bağlamışlar birinde tansiyon olculuyor devamlı kesik hicbisey hissetmedim uykum geldi gözlerimi kapatmıştım gözlerimi açtı ebe birden midem bulandı kusucam dedim sağ tarafa döndürdü buraya kus dedi kustum kusucam bebek geliyor çıksın sana ilaç vericem dedi ve bebeğim çıktı çıktığı an herkes çok güzel demeye başladı bi snye gördüm sonra kilo boy ölçümü 2920 gramdi 3 günde bile 20 gram almıştı sadece 48 sn doktorum kilosu az olsada yağ dokusunun çok güzel olduğunu söyledi çıktıktan sonra boğazıma Biseyler geliyordu ebe gönderdiğim ilaç dedi ve başım dönüyordu soğuk soğuk terledim doktor bianda ağırlık kaybından olduğunu söyledi sonra Bebisimize tekrar getirdiler öptüm resim çektiler son güzeldi hayla hayal gibi sonra odaya götürdüler Benide dikişe başladılar doktorum çok damarlı oldumu doğum sırasında sürekli söylüyordu Iyiki normal denemedigimizi söyledi dikiş bitti odaya geçtik bebeğim beni bekliyordu ve ben gelene kadar ellerini yiyip durmuş ilk emzirme size tavsiyem ablam süt arttırıcı damla vermişti doktor gün verdikten sonra perşembe sabah ve akşam cuma sabah içtim suya damlatıp o yüzden sütüm hemen geldi ablam çok yardım etti o olamasa emziremezdim dogrulamiyordum o göğsümden biraz süt sıkıp mememi ıslattı emdi bebisim birazda diğerini 1 kaç saat sonra ağrım başladı ağrı kesici nöbetçi eczaneden gelecekti baya bekledim ve çok acıydı sonra rahatladım birazda olsa 18.07 de bebisim doğmuştu ben 10 gibi çorba ve hoşaf içtim 12 de ayaklanma saati hemşire geldi kalkamiycam dedim iyi kötü zorla doğruldum adımımı çok zor atim attıktan sonra gerisi geldi sabaha kadar uyumadık eşimle sürekli yürüyüş 3-4 adım merdiven inip çıkma çok geçmeden gazım çıkmıştı hemşire şaşırdı çabuk olmasına Allah razı olsun eşim olmasa yapamazdım oda uyumadı benimle öteki gün emzirmeye alışmıştım hiç mama vermedik hemşireler sabah karşı tarttilar koridorda konuşuyorlardı bravo sana minik şey diye hemde mama bile almadan diye sadece 10 gram vermişti ama göğüs uçlarım çok yara oldu bebek boşta olsa emdiği için krem kullanıyorum şimdi geçti biraz sütte çoğalınca şimdi evdeyiz eve çok şükür iyiyim oda iyi bende kalkarken otururken yatarken zorlanıyorum dikişlerim çok zorlarsam ağrıyor azda olsaa mamada veriyoruz güzel anneler baya ayrıntılı anlattım inşallah sizede faydam olur daha çok şeyler yazardım ama çok uzun oldu inşallah hepinizin doğumu kolay geçer melegimize kavuştuk çok şükür doğumun 39+1 de gerçekleşti ❤👼😍