ek-istanbul Annehissi2510 soğuk ve buzlu içip yiyince bişeyleri bebek çok gazlı olurmuş öyle derler bizimkiler ama ne kdar doğru bilemem 😁
Mircet Annehissi2510 yengem çocuk bronşit olur demişti 😂😂 doktora etrafımdakiler böyle diyot dedim kahkaha attı kadın
yigitalpinannesi40 Afiyet olsun canım ben de bol bol buzlu dondurma yiyorum birde çocuk gibi çilekli linki dondurup yiyorum ama soğuk şeylerin bir zararı olmuyor babannem bazen yeter çocuk üşüyecek diyor 😂😂
Annehissi2510 Mircet bn kizimda yiyordm kizim dogunca gogsunde ses cikiyordu boyle bronsit gibi dogar dogmaz olmusru bende korkuyorum bu bebegim oyle olsun ama napiyom canim cok istiyor🤲🏻Rabbim bebeklerimizi saglikla kucagimiza almayi nasip etsin hayirlisiyla inshAllah😔😔
Ervasevgi Annehissi2510 valla bende kalıp kalıp buz yiyorum hem canım istiyor hemde bulantılarımdan dolayı su icemediğim için buz yiyorum
Merii33 Annehissi2510 ay daha bugün bunu konuştuk ve bana buz çok yersen bebek üşür dediler çok güldüm yaaaa 😂 ben yaz kış soğuk su içen biriyim ve yine yaz kış dondurma yerim doktoruma söylemiştim ne alakası var dedi 🤭
EylulEsen Annehissi2510 hava çok sıcak ya bende yiyorum buz korkmasam buyun icine girip yatarim o derece sıcak 🥵🥵🥵