Tugba_34 yok sezeyan daha erken oluyo eğer sizin normal doğum olacaksa o gün sancılar başlar bir belirti olur mutlaka benim su geldi ardından nişan geldi sonra sancılar başladı doktorlar adet gününden itibaren hesaplıyor ams biz adet oldugumuz zaman hamile değiliz 1 hafta sonrasında yumurtlama ve hamilelik oluşuyor yani bu teori doğru