38+0 olduk bizde cuma gününe sezaryen aldık ama dün çok sancılandım kasıklarımdan ve afedersiniz kalçamdan giren bir sancı çok düzenli değildi ama yine de doktoru aradık 10 dk içinde 1.5 litre su içmemi eğer geçmezse hastaneye gitmemi söyledi suyu içtikten sonra rahatladım çok şükür