Estur Yeniannee Esraodaci Yeniannee Valla kızlar size de fikir olsun ben cibinliğimi kendim yapıcam inşallah. Kumaşçıdan aynı cibinlik kumaşı kestirip istediğim şekilde hemde daha uyguna kestirecem istediğim gibi de süsleyeceğim çok zor değil bence kendiniz dikemezseniz alın kenar dantel yada küpür nasıl süsleyecekseniz. Götürün bir terziye çok uygun bir fiyata yapar bence. Ben inşallah kendim dikilen o yüzden daha uyguna getirmeyi planlıyorum 😄
Esraodaci Bende arıyorum 🤩bebek_cibinlik_atolyem ‘e sormuştum,tek cibinlik fiyatı 140 tlydi Hayaltasarim_evi ‘ne sormuştum anne- bebek cibinlik fiyatı 300 tl demişti
Yeniannee Esraodaci aysena tasarım var bende oraya sordum da 120 demişti bebek icin ama daha güzel uygun bulabilir miyim diye araştırmak istiyorum
Esraodaci Yeniannee aslında perdecilere gidip kendimiz yaptırsak ne olur?O kadar fiyat vermemiş oluruz
firdevs Ya ben normal sıradan bir cibinlik aldım büyüyen beşiğin üstüne ama kuramıyorum kafayı yedim ya eşim uğraştı ben kaç saat uğraştım deli olduk yuvarlak geçmelilerden sinir hastası etti bizi 🙈🙈🤦🏻♀️
ipeksfr Yeniannee canım ben aldım tülü perdecilerden. Cibinlik için de gösteriyorlar bi kaç çeşit. Bide kenarlarına tülden çiçek var google a yaz çıkar. Her rengi var. Kızım olacak pembe sarı falan aldım uclarına dikecem. Aparatıda satılıyor ya cibinliğin biirne diktirip o çiçekleei kendim yapıştıracam
Estur Yeniannee ben tül cibinlik sevmiyorum canım o yüzden krep gibi dökülen bir kumaş istiyorum ama adını bilmiyorum 😅
Yeniannee Estur bende tül sevmiyorum tül uygun zaten aparatiyla beraber 45 tl demişlerdi ama o çok basit gibi duruyor