zeyzey95 bende suan 19+2 gunlugum doktor 16 da kız dedı kagıda yazıp vermıstı cınsıyet ıcın surprız olsun ıstemıstık ama ben hala erkek hıssedıyorum bılmıyorum neden ben cok ruya goren bırı degılım ruyalar gorup yorumlara bakıyorum baktıgım ruya yorumları hep erkek dıyor 😅psıkolojım bozuldu herhalde ne dusunsemm bılemedım detaylıda tekrar bı sorgularım herhalde☺️