maggie Ekmekten tiksinen var mı? Bana normal beyaz ekmeğin kokusu çok kötü geliyor ve yediğim zaman midem çok eahatsız oluyor çok şaşkınım ekmek tiksinmesi hiç duymamıştım daha önce 🙄
Mhtpctn maggie bende duymadım ama normaldır canım hamılelık oyle tuhaf bısey kii ben sevdıgım hıc bıseyı yemıyorum sevmedıklerıkı yıyorum enteresan yanı herseye sasırır oldum tatlı ıcın kuduran ben 5 aydır agzıma tatlı surmuyorum 🙈
Betim maggie hiç duymadım ☺️Hiçbir şeyden tiksinmedim daha önce yemediğim hiçbir şeyi de yemedim 🤨bende bir değişiklik yok 😋
GE__ maggie Ağzımda kaliyor resmen tadı 😂 yerken hic sıkıntı yok ama yedikten sonra ağzımın ici bi tuhaf oluyor sirf o his gitsin diye erik falan yiyorum 😄😄
Zhl06 maggie ben normalde kendi ekmeğimizi yapıyordum pandemiden dolayı midem bulandı tiksindim resmen yiyemiyorum. Allah yardımcınız olsun inşallah