Buselensi Sinem053232 gebe okuluma nasıl gidiliyor ki canım ben 35+3 um en son 34 de gittim bişey demediler gebe okulu hakkında
Sinem053232 AATozarr merhaba canım isteğe baglimi yapıyorlar acaba yoksa gebe okulunun öğrencisi falan olmak mi lazım
AATozarr Sinem053232 Yok isteğe bağlı değil ,doktor uygun görürse yapıyor ,benim sezeryandı karşı odadaki anne normal yapmıştı epiduralle o doktor kendi yaptı demişti ..
AATozarr Buselensi Pandemiden önce gebe okulu hastanede olanak sağlıyordu gidenler için tek kişilik oda gibi ama uzun zamandır yok diye biliyorum gebe okulunu normalleşme de açtılarsa onu bilemiyorum ..